יום שישי, 8 ביוני 2012

ויום אחד ייעצר העתיד...

(תמונת הנושא של אוריה בפייסבוק)


אוריה.
קשה לכתוב על מקלדת רטובה מדמעות.

רק לפני כמה ימים כתבת לי: 'לא לנתק קשר'...
רק לפני כמה ימים ראיתי אותך מחייכת :(

את היית טובה בלי סוף. האינבוקס שלי מלא בהודעות של עזרה ותמיכה ממך. רציתי להעתיק אבל לא יהא לזה סוף. את היחידה שעודדת אותי שאני מסוגל להצליח עם הלימודים, וכמה כוחות יש לי...

ביקשת ממני לבוא לבקר בשבת במעונות. אבל עד שראיתי את ההודעה כבר כתבת שאת נרדמת.
לא ביקרתי השבת.
גם שבת הבאה לא אבקר......

לא הספקתי לומר לך שלום.
אני יודע שעוד אוריד דמעות רבות... אזכור אותך לנצח !
יהי זכרך ברוך.
Oriya, נוחי על משכבך בשלום.

2 תגובות:

  1. אני קוראת אותך ובוכה...

    העולם הזה כלכך לא פייר.. לא הוגן.
    כמה צער וכאב בבנאדם אחד עד שאינו יכול להכיל אותם יותר... :(

    באיזה מעונות היא התגוררה? באיזו עיר?

    השבמחק
  2. מרגש לקרוא את מה שאתם כותבים כאן עליה. פשוט שופך אור על דמותה הנאצלת והיחודית. קשה לתפוס. קשה להבין מה התחולל בנפשה.מן הסתם היה לה קשה עד מאוד. קשה עד כדי כך שלדעתי גם אלוקים יבין את מעשיה.( אחותה הגדולה)

    השבמחק